جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 خرداد 1394     
جابجایی رایگان مسافران در صورت خرابی دستگاههای کارتخوان اتوبوس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به ورود 120 دستگاه اتوبوس دوکابین گفت: در اواخر هفته گذشته تمامی اتوبوس های تک کابین در خط 7 بی آرتی در مسیر تجریش _ راه آهن از رده خارج شدند و اتوبوس های دو کابین جایگزین آن شد. 

پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز  اظهار داشت : این اتوبوس ها مجهز به کولر هستند و از ظرفیت زیادی برای جابه جایی شهروندان برخوردار می باشند که با استقبال مردم نیز روبه رو شده است. 

وی تصریح کرد:  در این اتوبوس ها دستگاه کارت خوان از داخل اتوبوس به داخل ایستگاه منتقل شده است و  با نصب این دستگاه ها در داخل ایستگاه ها دیگر مردم  نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی نخواهند داشت و در صورت خرابی به هیچ عنوان پرداخت وجه از سوی مسافران جایز نیست و رانندگان موظفند که مسافران خود را رایگان جابه جا کنند تا در اسرع وقت اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته از سوی دولت  به 450 دستگاه اتوبوس اعتبار نوسازی اعطا شده که تعداد بسیاری از آن مربوط به بخش خصوصی بوده است و در اوایل سال جاری به اتمام رسیده و منتظر اعتبار مجدد برای بازسازی از سوی دولت در سال جاری هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: