جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 خرداد 1394     
بوستان نوروز میزبان 60 پردیس فرهنگی و قرآنی می شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،شهرداری منطقه 3 تهران همزمان با ماه مبارک رمضان و پاسداشت "فصل نیایش" برنامه های  قرآنی و فرهنگی را در این منطقه از جمله 60 پردیس قرآن و عترت  در بوستان نوروز برگزار می کند.

مهندس سلیمانی شهردار این منطقه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، 60 پردیس قرآن، عترت و اوقات فراغت در زمینه های نهج البلاغه، سبک زندگی، بازی های مفهومی، سلامت و .... در میدان مشاهیر بوستان نوروز برپا می شود.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی مساجد، اجرای نسیم بهشت و حضور مبلغان در بوستان ها و اماکن پر تردد سطح منطقه، برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در 5 مسجد منتخب به صورت هفتگی، برگزاری مراسم جشن ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

شناسایی و تقدیر از نیکوکاران به منظور گسترش فرهنگ کرامت و نیکوکاری در سرای محلات، برگزاری جشن کرامت کریمان در پردیس های قرآنی و اوقات فراغت و برگزاری مراسم جشن مغفرت در پردیس های قرآنی و اوقات فراغت از دیگر  برنامه های فصل نیایش است.

پردیس های قران، عترت و  اوقات فراغت از یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء آغاز و تا ساعت 30/23 شب ادامه دارد.

شهردار منطقه 3  افزود:  ارتقای نشاط معنوی شهروندان با رویکرد تلطیف فضاهای دینی‌، ایجاد انس و الفت بین شهروندان با تکیه بر تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی و پاسداشت مراسم و مناسبت‌های مذهبی از مهمترین اهداف برنامه‌های استقبال از ماه رمضان است.

بوستان نوروز در قسمت غرب بزگراه شهید مدرس واقع شده و در قسمت جنوبی بوستان آب و آتش قرار دارد که بعد از گذر از بوستان آب و آتش و بنادر و بعد از گذر از اتوبان شهید همت و با استفاده از پل ارتباطی می توان وارد بوستان نوروز شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: