جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 خرداد 1394     
نحوه فعالیت اغذیه فروشی‌ها درماه رمضان

فارس: نیروی انتظامی با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و محدوده زمانی و همچنین چگونگی فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها درون شهری و بین شهری را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، متن پیام تبریک نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

« بسمه تعالی

حلول ماه رمضان نوید بخش عنایات خاص خداوند باری تعالی به قاطبه بندگان است. رمضان المبارک بستر دریافت سند جامع زندگی یعنی کتاب آسمانی قرآن کریم است و حقیقت «شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن» الهام بخش فرصت یابی همه ما از آثار معنوی این ماه عزیز است. بدون شک ماه رمضان، ماه امنیت آفرین و آرامش زا می‌باشد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک حلول ماه نورانی رمضان المبارک به آحاد ملت مسلمان و مؤمن ایران اسلامی و یادآوری لزوم رعایت شئون این ماه مبارک ، با اعلام آمادگی مجدانه برای ایفای نقش قانونی و شرعی خود در تأمین نظم و امنیت و ارایه خدمات انتظامی به هموطنان گرامی موارد ذیل را مورد تأکید قرار می دهد:

1- اغذیه فروشی ها و رستوران ها و هتل ها که در طول روزهای ماه رمضان فعالیتی نخواهند داشت می توانند از زمان اذان مغرب تا سحر برای ارایه خدمات به شهروندان فعال باشند.

2- رستوران ها و هتل ها و سایر مراکز خدماتی بین راهی با رعایت ضوابط ابلاغی از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در ساعات روز کماکان فعال خواهند بود.

3- زمان ورود به محدوده زوج و فرد با کاهش یک ساعته بدین شرح خواهد بود:

 ورود به محدوده زوج و فرد از ساعت 6:30 تا ساعت 18.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: