جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 خرداد 1394     
منصوریان در نفت ماندنی شد؟

ایسنا: حسین آل‌اسحاق درباره جلسه‌ امروز (سه‌شنبه) در باشگاه نفت تهران و مساله جدایی علیرضا منصوریان از این باشگاه اظهار کرد: ما با منصوریان قرارداد دو ساله داریم و از قبل برنامه‌هایمان را از ایشان گرفته‌ایم و طبق برنامه عمل می‌کنیم. در جلسه‌ای هم که امروز داشتیم، برنامه‌های او را بررسی کردیم. البته جلسه ما فردا هم ادامه خواهد داشت زیرا می‌خواهیم درباره جذب بازیکنان نیز با منصوریان صحبت کنیم. ان‌شاءالله اوایل هفته آینده تمرین‌هایمان را شروع می‌کنیم.

وی درباره شرایطی که علیرضان منصوریان برای ماندن در نفت تهران گذاشته بود اظهار کرد: منصوریان شرطی برای ما نگذاشته بود. فقط پیشنهاداتی در قالب برنامه‌هایش به ما ارایه کرد و ما نیز در کارگروه فنی این پیشنهادات را بررسی کردیم.

او درباره عدم حضور منصور قنبرزاده در جلسه امروز نیز گفت: قنبرزاده مدیرعامل باشگاه است و کارگروهی را انتخاب کرده‌اند تا درباره برنامه‌ها تصمیم‌گیری کنند. باشگاه نفت تهران چارت سازمانی دارد و هر کسی باید در جایگاه خودش فعالیت کند. دلیلی نداشت که قنبرزاده در جلسه ما حضور داشته باشد. او مدیرعامل باشگاه است.

آل اسحاق اضافه کرد: ما تنها تیمی هستیم که از ایران در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور داریم. ما انتظار داریم از ما بیشتر حمایت کنند. برای فصل آینده حدود 20 درصد به بودجه فصل گذشته‌مان اضافه می‌کنیم که تیم قدرتمندی را ببندیم. اینکه گفته می‌شود منصوریان چه چیزهایی گفته ما کاری به آن‌ها نداریم و فقط به قراردادمان عمل می‌کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: