جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 خرداد 1394     
ضرورت اجرایی شدن مفاد بسته جدید تسهیلات تشویقی نوسازی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اعلام این که کلیه فرآیندهای نوسازی به هم پیوسته هستند، بر ضرورت اجرایی شدن مفاد بسته جدید تسهیلات تشویقی نوسازی تأکید کرد.

عباداله فتح اللهی در جلسه بازدید از ستاد احیاء و نوسازی شهرداری منطقه 9 به تشریح مفاد موجود در بسته جدید تشویقی نوسازی پرداخت و بر ضرورت اجرایی شدن آن در این منطقه تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات انجام شده توسط دفاتر خدمات نوسازی مستقر در این منطقه، یادآور شد: فلسفه ی هماهنگی دفاتر خدمات نوسازی با مناطق این است که مناطق بتوانند از توان فنی این دفاتر استفاده نمایند و دفاتر نیز فعالیت های خود را تحت هدایت و راهبری ستادهای احیاء و نوسازی در مناطق پیش ببرند.

فتح اللهی تمامی فرآیندهای نوسازی را یک پکیج به هم پیوسته دانست و تأکید کرد: چنانچه مفاد بسته تشویقی نوسازی اجرایی نشود، فرآیند صدور پروانه با مشکل روبرو می شود و به تبع آن آزادسازی رایگان معابر صورت نمی گیرد و به همین ترتیب اختلالات دیگری در روند نوسازی بافت فرسوده به وجود می آید.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص ردیف اعتباری بودجه در مناطق پرداخت و راهکارهای اجرایی شدن تبصره 48 بودجه پرداخت و مواردی را جهت رفع موانع نوسازی در منطقه 9 متذکر شد.

در ادامه این جلسه گزارشات جامعی از سوی معاونان و مدیران سازمان نوسازی شهر تهران و شهرداری منطقه 9، پیرامون مباحث نوسازی در منطقه ارائه شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: