جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 خرداد 1394     
افزايش 20 درصدي ظرفيت خط 7 اتوبوس هاي تندرو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از افزایش 20 درصدی ظرفیت حمل و نقل در خط 7 اتوبوس های تندرو خبر داد.

پیمان سنندجی گفت: با حذف 130 دستگاه اتوبوس تک کابین و افزایش شمار اتوبوس های دو کابین مسیر ولیعصر (عج) _ تجریش تا 400 دستگاه، رشد حداقل 20 درصدی سفر شهروندان در این مسیر را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت کنونی خط 7 اتوبوس های تندرو حدود 400 هزار نفر است، تصریح کرد: با افزایش شمار اتوبوس های دو کابین خط 7 کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها تا یک دقیقه و در پی آن رشد 20 درصدی سفر شهروندان با وسایط حمل و نقل عمومی را شاهد هستیم.

سنندجی همچنین از اجرای طرح هوشمند اخذ کرایه در مسیر ولیعصر(عج)_تجریش خبر داد و گفت: پس از دو سال مطالعات میدانی از سوی کارشناسان، زیرساخت های اجرای این طرح نیز آماده شد و از دیروز شاهد اجرای طرح اخذ هوشمند کرایه از مسافران در خط 7 اتوبوس های تندرو و کاهش توقف های غیرضروری اتوبوس ها هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد با یادآوری اینکه زمان قابل توجهی از تردد اتوبوس های خط 7 صرف دریافت و پرداخت کرایه ها می شد، ادامه داد: با اجرای طرح هوشمند اخذ کرایه در مسیر ولیعصر(عج)_تجریش، دیگر شاهد معطلی های طولانی مدت رانندگان اتوبوس های تندرو در ایستگاه ها نیستیم و اخذ کرایه از مسافران به صورت هوشمند و بدون دخالت رانندگان صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در پنج سال اخیر از سوی دولت و دستگاه های ذی صلاح هیج اتوبوسی به شرکت واحد جهت خدمت رسانی به شهروندان داده نشده است  .

سنندجی گفت: شهرداری در سال های اخیر تلاش کرده است با کیفی سازی در کنار ارتقا کمی امکانات، رضایت شهروندان را کسب کند، اما بی هیچ تردیدی، برای بهبود وضع ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به حمایت های مالی دولت نیاز است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: