جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 خرداد 1394     
نظر فانی درباره استیضاح

ایسنا: علی اصغر فانی در حاشیه کنگره پرسش مهر، با اشاره به اینکه ادعا نمی‌کنیم آموزش و پرورش بی‌نقص است، گفت: روشن است منابعی که در اختیار ما قرار گرفته، در طول دولت یازدهم در سال اول و دوم رقم‌های افزایش اعتبار ما چشمگیر بوده است. امیدواریم گشایشی در وضعیت اقتصادی دولت ایجاد شود و منابع بیشتری در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد. بالطبع با منابع بیشتر، خدمات بیشتری را می‌توانیم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نهاد بسیار گسترده‌ای است و 40 میلیون مخاطب دارد. میزان منابعی که دولت در اختیار این وزارتخانه قرار داده و مجلس هم تصویب کرده و اقداماتی که ما انجام داده‌ایم، روشن است.

فانی به اینکه آموزش و پرورش در 22 ماهه عمر دولت برای افزایش بهره‌وری تلاش کرده است، اشاره کرد و افزود: امسال جایزه دستگاه بهره‌وری را دریافت کردیم که نشانگر آن است که مدیریت آموزش و پرورش در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام کرده و بهره‌وری را بالا برده است. امیدواریم با تعلق منابع بیشتر به آموزش و پرورش خدمات بهتری ارائه کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خاتمه باردیگر در استیضاح اظهار کرد: همانطور که لفظ استیضاح روشن است و به معنای طلب توضیح است اگر فرصتی در اختیار ما قرار گیرد، در موقع مقرر توضیحات لازم را خواهیم داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: