جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 خرداد 1394     
جشن رمضان در پارک های لاله، ساعی و شفق برگزارمی شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 6 با اشاره به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان از برپایی کانون های قرآنی در 30 مسجد سطح منطقه خبر داد .

عظیم بابایی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه 6 هر ساله با نزدیک شدن به فصل نیایش، مجموعه برنامه هایی را در راستای ایجاد فضای معنوی در منطقه و انس هر چه بیشتر شهروندان با موضوعات دینی برگزار می کند.

وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته، موضوع آماده سازی مساجد و غبارروبی این اماکن را با همکاری و مشارکت شهروندان در دستور کار خود قرار داده ایم تا امکانات لازم برای حضور حداکثری مردم در مساجد فراهم شود.

شهردار منطقه 6 با بیان اینکه توجه به مساجد از مهم ترین اولویت های برنامه های فرهنگی منطقه 6 به شمار می رود، تصریح کرد: بر این اساس، در نظر داریم تا با همکاری دانشگاه ها و ارتش کانون های قرآنی را در 30 مسجد فعال در منطقه راه اندازی کنیم.

بابایی عنوان کرد: علاوه بر این، طبق توافقات صورت گرفته قرار است تا مساجد دو درب همچون مسجد دانشگاه تهران نیز برای حضور عموم مردم آماده سازی شود.

وی در ادامه از برپایی جشن رمضان در برخی از پارک های منطقه خبر داد و گفت: در نظر داریم تا در شب های ویژه مانند ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مجموعه برنامه هایی را در قالب جشن رمضان برگزار کنیم.

شهردار منطقه 6 ادامه داد: به منظور جلوگیری از تقارن زمانی فعالیت های مساجد و جشن رمضان، این جشن ها از ساعت 22 در پارک های لاله، ساعی و شفق برگزار می شود.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: