جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 خرداد 1394     
انتظار عدم استفاده مردم از خودروهای شخصی غیرمنطقی است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص مشکلات زیر ساختی حوزه ترافیک اظهار داشت: به جرات می توان ادعا کرد که در بحث آموزش هیچ گونه کمبود و نارسایی احساس نمی شود. چراکه در طول سال های متمادی فعالیت ما دراین بخش تا کنون به ندرت با تخلفاتی که از ندانستن افراد نشات بگیرد برخورد داشته ایم.

تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز،با بیان اینکه مردم باید عدم لزوم استفاده از خودروی شخصی را لمس کنند گفت: بسترسازی مناسب در جهت تغییر دیدگاه شهروندان به مسئله ترافیک امری ضروری تلقی می گردد. البته حصول نتیجه در این امر نه تنها با توصیه های کلامی امکان پذیر نخواهد بود بلکه غیر منطقی نیز به نظر می رسد که در شرایط فعلی از شهروندان بخواهیم از خودرو شخصی خود در تردد های روزانه استفاده نکنند.

وی در ادامه گفت: الزامات این تغییر رفتار ایجاد زیرساخت های اساسی در بحث حمل و نقل است تا مسئولین مربوطه بتوانند حمل و نقل سریع، ایمن و ارزان در اختیار شهروندان قرار دهند.

در حاشیه جشنواره مشکات با موضوع آموزش های شهروندی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرخودرو اعلام کرد: در بحث ایجاد تغییرات قدرت سخت که همان قوانین بازدارنده و مسئولین اجرایی آن به شمار می روند، جشنواره هایی از این قبیل می تواند حوزه نرم افزاری فعال در این راستا باشد چراکه مشارکت درصد قابل قبولی از شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این دو حوزه در کنار هم می توانند به یک تغییر رویکرد و اصلاح رفتار مناسب منجر شوند.

وی از جمله اهداف برگزاری جشنواره مشکات را ایجاد وحدت رویه میان مردم و مسئولین خواند و تصریح کرد: در واقع اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خصوص برگزاری سالانه این جشنواره تغییر رویکرد جامعه به سمت آرمان های مشترک مسئولین و رفاه شهروندی است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان در خصوص کنترل محدوده زوج و فرد در سال جاری اینچنین گفت: محدوده زوج و فرد در سطح شهر تهران از اول اردیبهشت ماه سال جاری توسط دوربین در حال کنترل می باشد

 

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: