جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 خرداد 1394     
روبات‌ها پل عابر پیاده می‌سازند

مهر: شرکت آلمانی Heijmans از ساخت پل فلزی هوشمندی با استفاده از ۳D Printed (فناوری سه بعدی) در مرکز آمستردام خبر داده که نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است.

این پل عابر پیاده با استفاده از فناوری سه بعدی و با کمک روبات های صنعتی چند محور ساخته خواهد شد تا فناوری به کمک کاهش هزینه ها بشتابد. هدف از ساخت این پل را می توان در ابداع روشی اتوماتیک برای ساخت و ساز دانست.


 
سرپرست این پروژه در این رابطه می گوید: «روش های ساخت و ساز اتوماتیک در آینده ای نه چندان دور جایگزین روش های معمولی و امروزی می شوند زیرا نه تنها مدیریت کردن آنها ساده تر است بلکه چنین روش هایی دوستدار محیط زیست بوده و پسماندهای کمتری دارند. چنین روشی با بهره وری انرژی و حداقل پسماندهای ساخت همراه است که از ویژگی های آن می توان به دوستدار محیط زیست بودن اشاره کرد.


 
مدیر شرکت آلمانی Heijmans معتقد است، نه تنها از روش اتوماتیک در ساخت این پل استفاده شده بلکه با بهره از فناوری سه بعدی، انقلابی در طراحی و ساخت نیز به وجود آمده است.»

اما هنوز مکان این پل به طور مشخص و دقیق اعلام نشده است. پیاده رو این پل نیز متفاوت خواهد بود تا با استفاده از فناوری های جدید بتوان تفاوتی بین نمای قدیم و جدید آمستردام را به وجود آورد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: