جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 خرداد 1394     
کاهش یک دقیقه ای سرفاصله حرکت اتوبوس های خط7 بی.آر.تی از فردا

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر ساماندهی و بازسازی ایستگاه های خط 7 بی.آر.تی گفت: تمامی ایستگاه ها به دستگاه کارت خوان تجهیز شده واز فردا 25 خردادماه اخذ کرایه به جای داخل اتوبوس ها، در ایستگاه های این خط صورت می گیرد.

پیمان سنندجی با بیان اینکه دو سال پیش به شهروندان قول دادیم خط 7 بی.آر.تی مانند سایر خطوط بی.آر.تی فعالیت کند، گفت: هفته گذشته با ورود 130 دستگاه اتوبوس دوکابین به این خط و جایگزینی آنها با 400 دستگاه اتوبوس تک کابین خط 7 بی.آر.تی به طور رسمی خدمات دهی در این خط از سامانه اتوبوس های تندرو نیز به شکل سایر خطوط درآمد.

وی تصریح کرد: طی هفته های گذشته تمام ایستگاه های این خط ساماندهی و بازسازی شده است. به طوری که محل های ورود و خروج شهروندان و مسیرهای تردد ویلچر در ایستگاه ها تعبیه شده و دستگاه های کارت خوان به منظور اخذ کرایه هم در ایستگاه ها نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تاکید کرد: از صبح فردا -دوشنبه 25خردادماه- اخذ کرایه توسط رانندگان صورت نمی گیرد و تنها از طریق دستگاه های کارت خوان کرایه دریافت می شود که این امر سرعت جابه جایی مسافران و سرفاصله حرکت اتوبوس ها را کاهش می دهد.

سنندجی با اشاره به اینکه اکنون سرفاصله حرکت اتوبوس در خط 7 بی. آر.تی، 1.5 تا 3 دقیقه است، گفت: با اخذ کرایه از طریق کارت خوان ها سرفاصله حرکت اتوبوس ها یک دقیقه کاهش می یابد. ضمن اینکه بهره وری و کارایی اتوبوس ها در این خط افزایش خواهد یافت.

به گفته وی این اقدام به منظور کاهش تصادفات، کاهش آلاینده های زیست محیطی، کاهش توقف های اتوبوس ها در این خط و جلوگیری از درگیری های ذهنی رانندگان و مسافران صورت گرفته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: