جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 خرداد 1393     
مدیران ناوگان حمل و نقل عمومی تهران پاسخگوی درخواست های شهروندان بودند

 به گزارش شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ساعاتی قبل در نشستی مردمی که در ساختمان شهرداری تهران برگزار شد ، پاسخگوی سوالات  و در خواست های شهروندان بود .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه این نشست در خصوص انتظارات مدیریت شهری از دولت جدید گفت : مدیریت شهری در این راستا فقط و فقط  اعمال هر آنچه در قانون  اساسی به تصویب رسیده است را مورد نظر قرار داده است و شهرداری تهران این نکته را به دولت های نهم ودهم اعلام نموده است .

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : قانون اساسی برای آحاد ملت لازم الاجرا است  و توجه به این نکته می تواند راهگشای  ارتباط بین دستگاه دولتی کشور باشد .

وی تصریح کرد : اگر این اصل در سطح مدیریتی کشور رعایت گردد ، یکپارچگی میان ارگان های دولتی با وضوح بیشتری جلوه می نماید .

در این نشست که از ساعت 9 الی 11 در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار شد ، مسیولان حمل و نقل شهرداری تهران اعم ازمهندس حجت اله بهروز قائم مقام معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران ، مدیر کل مهندسی ایمنی و ترافیک ، مدیر عامل سازمان ها و پایانه ها ، مدیر عامل سازمان سازمان تاکسیرانی ، مدیر شرکت مترو ، مدیرشرکت بهره برداری مترو ، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی و مدیر کل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های تهران  نیز حضور داشتند و پاسخگوی درخواست های مردمی و سوالات خبرنگاران بودند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: