جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 خرداد 1394     
نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در دوربرگردان دریا

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،شهردار منطقبه دو تهران گفت: باتوجه به اینکه دوربرگردان جدید الاحداث بلوار دریا به صورت غرب به غرب عمل می کند و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه2 اقدام به نصب علائم ایمنی و تابلوهای مورد نیاز کرده است.

"عزیز نظری" با بیان این مطلب اظهارداشت: همچنین مناسب سازی معابر تقاطع بلوار ایوانک-خیابان فلامک نیز از سوی معاونت ترافیک این منطقه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باتوجه به اجرای طرح خط سفید در سطح منطقه ، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به مناسب سازی کانالهای عابر پیاده در تقاطع بلوار ایوانک و خیابان فلامک نمود که باتوجه به تردد زیاد شهروندان محترم از پیاده روهای مجاور محل مذکور به علت وجود مراکز مهم بهداشتی و درمانی عملیات فوق اقدام مهمی در راستای افزایش رضایتمندی و ارتقای کیفیت معابر محل خواهد بود.

شهردار منطقه دو تهران از نصب 2 دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس جدید نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور افزایش رفاه و خدمت رسانی به شهروندان محترم این معاونت اقدام به نصب دو دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس جدید در بلوار شهید دادمان و بلوار دریا کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: