جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 خرداد 1394     
نمای 110 مسجد پیرایش و ساماندهی می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از پيرايش، ساماندهي و ارتقاءكيفي -كالبدي نمای 110 مساجد شهر تهران همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد استان تهران حذف زوائد بصری این مساجد را انجام خواهد داد.

جمال کامیاب با اشاره به امضا تفاهنامه ای فی مابین سازمان و دبیرخانه كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد استان تهران، گفت: مطابق توافقنامه همکاری که میان سازمان زیباسازی شهر تهران و دبيرخانه هيأت هماهنگي و نظارت بر كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد استان تهران امضا شده است، سازمان با استفاده از توان تخصصی و اعتباری خود در خصوص ساماندهی و حذف زوائد بصری نمای 110 مسجد اقدام خواهد کرد.

به گفته کامیاب، پاکسازی نما، ساماندهی نما و جداره های ساختمان مساجد، باز پیرایی و باز طراحی فضاهای جلو خان، ورودی و پیش ورودی، پاکسازی، مناسب سازی و اجرای مبلمان شهری ( نیمکت، پایه چراغ، نرده و ... ) در محوطه پیرامونی یا مساجد، زمینه سازی و انجام اقدامات اصلاحی به منظور قابل استفاده کردن از سرویس های بهداشتی مساجد برای عموم شهروندان توسط سازمان از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه مورد توافق قرار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه علاوه بر پيرايش، ساماندهي و ارتقاءكيفي -كالبدي نمای این مساجد، طرح نورپردازی مساجدی که دارای ویژگی های بصری منحصر به فرد هستند نیز از سوی سازمان تهیه شده است، گفت: با اتمام طرح پیرایش و ساماندهی نما، نورپردازی نمای برخی از مساجد نیز در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

کامیاب با تاکید بر نقش کانون های مستقر در مساجد در بهبود وضعیت بصری مساجد، گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران با برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه پیرایش و حذف زوائد بصری برای اعضای کانون های مساجد از پتانسیل این افراد در بهبود وضعیت بصری مساجد کمک می گیرد.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: