جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 خرداد 1394     
در بحث آموزش هیچ گونه کمبود و نارسایی احساس نمی شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ، رئیس راهور تهران بزرگ بااشاره هدف از برگزاری سومین جشنواره مشکات گفت: در حال حاضر هدف از این جشنواره جلب مشارکت های اجتماعی با محور اصلاح رفتار اجتماعی و اصلاح رفتار رانندگی است.

سردار تیمور حسینی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت : همچنین در موضوع ترافیک باید از هر دو محور قدرت سخت و قدرت نرم بکار گرفته شود.

وی در ادامه افزود: قدرت سخت که بیشتر در خصوص محور بحث اجرای مقررات ، اعمال قانون و برخورد با متخلفین و در ارتباط با پلیس است و به تنهایی منجر به اصلاح رفتار مطلوب نخواهد شد و مکمل آن قدرت نرم نیز باید وجود داشته باشد که در خصوص بحث کارهای فرهنگی است.

رئیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محور جشنواره مشکات خاطرنشان کرد: جشنواره مشکات نیز در حوزه قدرت نرم و حوزه نرم افزاری محسوب می شود این دو حوزه در کنار هم می توانند همدیگر را کامل کنند و با یک تغییر بر اصلاح رفتار مطلوب نائل شوند.

سردار حسینی گفت: همچنین باید زیرساخت های لازم برای اصلاح رفتار در حوزه ترافیک و مبحث حمل و نقل مانند: حمل و نقل سریع ، آسان ، ایمن و ارزان را در اختیار شهروندان قرار دهیم .

وی تصریح کرد: در حال حاضر به جرات می توان ادعا کرد که در بحث آموزش هیچ گونه کمبود و نارسایی احساس نمی شود. چراکه در طول سال های متمادی فعالیت ما دراین بخش تاکنون به ندرت با تخلفاتی که از ندانستن افراد نشات بگیرد برخورد داشته ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  با بیان اینکه مردم باید عدم لزوم استفاده از خودروی شخصی را لمس کنند گفت: بسترسازی مناسب در جهت تغییر دیدگاه شهروندان به مسئله ترافیک امری ضروری تلقی می گردد. البته نتیجه در این امر نه تنها با توصیه های کلامی امکان پذیر نخواهد بود بلکه غیر منطقی نیز به نظر می رسد که در شرایط فعلی از شهروندان بخواهیم از خودرو شخصی خود در تردد های روزانه استفاده نکنند.

رئیس راهور تهران بزرگ در خاتمه با اشاره به محدوده زوج و فرد اظهار داشت : از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری محدوده زوج و فرد با دوربین کنترل می شود و روزانه 80 هزار تخلف بابت ورود غیر مجاز به محدوده زوج و فرد ثبت می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: