جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 خرداد 1394     
جایگزینی 120 دستگاه اتوبوس دوکابین در خط 7 بی ار تی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از جایگزینی 120 دستگاه اتوبوس دوکابین به جای 400 دستگاه اتوبوس تک کابین خط 7 بی ار تی خبر داد .

سلیمان جلالی زاده با بیان اینکه خط 7 بی ار تی در مسیر ولیعصر – راه آهن مهمترین و پر تردد ترین خط بی ار تی شهر تهران است که روانه بالغ بر 500 هزار نفر از طریق این خط جابه جا میشوند گفت : با توجه به اینکه 400 دستگاه اتوبوس تک کابین در این خط فعالیت داشتند بیشترین نارضایتی از شرکت واحد مربوط به خط 7 بی ر تی بود .

وی گفت : از آنجایی بخش خصوصی اداره این خط را بر عهده داشت  و کرایه در داخل اتوبوس توسط راننده دریافت میشد ، توقف های طولانی مدت ، سبقت های شدید و ..... از جمله مشکلاتی بود که شهروندان در تماس با 1888 در خصوص این خط اعلام میکردند .

معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد : از ابتدای هفته جاری جایگزینی اتوبوس ها دو کابین به جای تک کابین در این خط اغاز شده بطوریکه از روز گذشته  120 دستگاه اتوبوس دو کابین به جای 400 دستگاه تک کابین در این خط فعالیت میکنند .

جلالی زاده با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته به دلیل جایگزینی اتوبوس ها چند ساعتی با مشکل و تاخیر در سرویس دهی مواجه بودیم تصریح کرد : با توجه به اینکه اکنون 120 دستگاه اتوبوس در این خط فعال هستند بسیاری از شهروندان تصور میکنند اتوبوس در خط نیست این در حالیست که ضمن پوزش از شهروندان اعلام میکنیم مشکلات این خط با ورود اتوبوس های دو کابین بطور کامل برطرف خواهد شد .

به گفته سلیمانی طی هفته آینده نیز فرایند دریافت کایه نیز به مانند سایر خطوط بی ار تی در ایستگاهها صورت خواهد گرفت و رانندگان بطور مستقیم اجازه دریافت وجه ندخواهند داشت .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: