جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 خرداد 1394     
تصمیم دولت برای افزایش قیمت بنزین کار درستی نبوده است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت : تصمیم دولت برای افزایش قیمت بنزین و تک نرخی شدن آن کار درستی نبوده است.

سید مهدی موسوی نژاد در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز  اظهار داشت : قطعا افزایش قیمت بنزین در افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و حمل بار تاثیر خواهد داشت.

وی در ادامه افزود : همچنین دولت باید قبل از هر افزایش قیمتی در جامعه دلایل را برای اقشار جامعه بازگو کند و با توجه به شرایط تصمیم گیری کند که این چنین موجب نگرانی و دغدغه مردم نیز نشود.

وی در خصوص حذف یارانه حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد : این تصمیم تبعات تورمی بسیار زیادی را دارد و باید در این راستا قشرهای متوسط و ضعیف جامعه را نیز در نظر گرفت و از کسانی که در حمل و نقل عمومی کار می کنند حمایت کرد تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

عضو کمیسیون انرژی اظهار داشت : در صورتی که دولت اقشار آسیب پذیر را شناسایی کند و قانون هدفمند سازی را اجرا کند مشکلات ناشی از افزایش قیمت بنزین نیز حل خواهد شد.

موسوی نژاد در ادامه افزود : همچنین با افزایش قیمت بنزین و تک نرخی شدن آن باعث خواهد شد تا رانندگان بنزین را گران بخرند و هزینه بیشتری را از مسافر دریافت کند که باعث ایجاد تورم خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: