جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 خرداد 1394     
آخرین تصمیمات برای سرخابی‎ها

مهر: نصرالله سجادی پس از پایان مجمع عمومی فوق العاده فدارسیون فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفت. وی در مورد علت حضور خود و وزیر ورزش در این مجمع گفت: من و آقای گودرزی عضو مجمع هستیم و حضورمان در مجمع امروز هم به همین دلیل انجام شد. همانطور که در سایر مجامع بنده به عنوان نماینده وزیر و رئیس مجمع حاضر می شوم.

وی با  ابراز رضایت از روند برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال و مسائل مطرح شده در آن یادآور شد: نایب رئیس اول و نایب رئیس بانوان فدراسیون با رای خوبی انتخاب شدند. ضمن اینکه مسائل مطرح شده در مجمع که در راستای اصلاح بسیاری از موارد است قانع کننده بود.

سجادی در مورد اینکه آیا اسلامیان با توجه به حضورش در صندوق بازنشستگان کشوری یک دوشغله محسوب نمی شود گفت: اسلامیان رئیس صندوق است و این صندوق بخش دولتی نیست. بنابراین دو شغله به حساب نمی آید.

وی در مورد اینکه با توجه به اینکه با توجه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال برنامه ای برای جذب مجوز کفاشیان دارد گفت: خیلی زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. به وقتش کارهای لازم را انجام می دهیم.

این مقام مسئول در مورد اجاره باشگاه استقلال اینگونه توضیح داد: اواخر فصل گذشته قراردادی در این زمینه بسته شد که البته مشروط است. براساس این قرارداد بسیاری از اختیارات برعهده خود باشگاه است. به هر حال بزودی همه چیز در مورد وضعیت این باشگاه مشخص می شود.

وی ادامه داد: آنچه مهم است اینکه طبق دستور دولت در همه زمینه ها حمایت جدی از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس داریم. ان شالله بتوانیم هر دو تیم را برای فصل آتی مسابقات خوب و قوی ببندیم.

سجادی در مورد مسئله اجاره داده شدن باشگاه استقلال و این موضوع که این مسئله تداخلی در مزایده ایجاد می کند یا نه گفت: یکی از شروطی که در اجاره باشگاه استقلال در نظر گرفته شده همین است. اگر باشگاه واگذار می شد آن فرد باید مقدار پولی که اسپانسر هزینه کرده را برمی گرداند.

سجادی در مورد موضوع فساد در فوتبال و اینکه چرا مسئولان با این قضیه برخورد جدی نمی کنند اظهار داشت: منظورتان از مسئولان چه کسانی هستند. کلی گویی همینگونه هم می شود. اگر موضوعی هست باید به مراجع قانونی و سازمان های نظارتی به طور مستند ارائه شود نه اینکه همینطوری بگویید فساد هست.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه حضور خادم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس را تایید می کنید گفت: این صحبت را تکذیب می کنم. طبیعی است انتخاب مدیرعامل برعهده هیات مدیره است.

وی در مورد زمان معرفی اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: نمی توانم زمان دقیقی بگویم اما بزودی این کار را انجام می دهیم تا اعضای هیات مدیره هم بتوانند مدیرعامل را انتخاب کند.

سجادی در مورد صحبت های مطرح شده مبنی بر اینکه وزارت ورزش کمر به نابودی استقلال و پرسپولیس بسته است گفت: مگر می شود پدری فرزندش را نابود کند. آنچه مسلم است این دو باشگاه در اختیار وزارت دارایی هستند اما اختیار انها تا زمان مشخص شدن تکلیف نهایی به وزارت ورزش سپرده شده. ما هم بر حمایت همه جانبه از این دو باشگاه تاکید جدی داریم.

وی تصریح کرد: در مورد دو تیم استقلال و پرسپولیس باید بگویم هیچ زمانی از دست نرفته است. کارهای زیادی انجام شده که هنوز علنی نشده است. در مورد بودجه هم این دو باشگاه پول لازم را دارند اما شما اطلاع ندارید. پرسپولیس و استقلال حتی برای یارگیری هم مشکل مالی ندارند. حتی به این دو تیم توصیه شده ترکیب فصل بعد را به صورت قطعی ببندند.

سجادی در مورد اختیاری که اسپانسر استقلال برای معرفی گزینه جهت حضور در هیات مدیره دارد گفت: وزارت ورزش صدرصد روی این موضوع نظارت خواهد کرد. گزینه ها با تایید ما عضو هیات مدیره می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تا امروز افشارزاده مدیرعامل استقلال است و هیچ صحبتی در مورد رفتن ایشان نشده در مورد وضعیت برانکو گفت: قرارداد وی یک و نیم ساله است که نیم فصل از قراردادش گذشته است. به طور حتم برانکو به ایران برمی گردد تا به تعهد خود در قبال یکسال قرارداد باقیمانده اش عمل کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: