جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 خرداد 1394     
شهروندان غرب تهران همیار محیط زیست می شوند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5، با اشاره به  برنامه‌های هفته محیط زیست گفت: با برگزاری کارگاههای آموزشی در سرای محلات ، شهروندان غرب تهران همیار محیط زیست می شوند.

رضا مددی ، معاون امورشهری و محیط زیست  منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت:  با توجه به اهمیت  مشارکت شهروندان در  حفاظت از محيط زيست برنامه های گسترده آموزشی وفرهنگی همزمان با هفته محیط زیست در محلات غرب تهران اجرا می شود.

 وی با اشاره به برگزاری کارگاههای آموزشی گفت: این کارگاهها  با محوریت کاهش تولید زباله وتفکیک پسماند ،صرفه جویی در مصرف انرژی ،صرفه جویی در مصرف آب وحفاظت از طبیعت  در سرای محلات برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه  برنامه ها در راستاي حمايت از "کمپين آسمان آبي ،زمين پاک " برگزار می شود افزود: در این برنامه ها تلاش می شود ضمن آگاهی وفرهنگسازی ،از شهروندان به عنوان همیار محیط زیست دعوت به مشارکت در تحقق اهداف آسمان آبی وزمین پاک می شوند.

مددی درادامه از برگزاری همایش پیاده روی ودوچرخه سواری با شعار 8میلیون آرزو،یک تهران با آسمان آبی ،زمین پاک  همزمان با هفته محیط زیست خبرداد.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: توزیع کیسه های تجزیه پذیر از دیگر برنامه هایی است که در طول هفته محیط زیست در سطح نواحی هفتگانه به مرحله اجرا در می آید..




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: