جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 خرداد 1394     
افتتاح ایستگاه میرزای شیرازی و شهید بهشتی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 6 خبر داد: ایستگاه های میرزای شیرازی و شهید بهشتی در خط 3 در انتظار گشایش است و به زودی افتتاح می شود.

عظیم بابایی با بیان این خبر گفت: به زودی ایستگاه های میرزای شیرازی و شهید بهشتی در خط 3 به مجموع ایستگاه های مترو منطقه اضافه می شود که با راه اندازی آن تعداد ایستگاه های مترو منطقه 6 به 12 ایستگاه افزایش می یابد.

هم اکنون ایستگاه های توحید، چهار راه ولی عصر (عج)، میدان ولی عصر (عج) فردوسی، انقلاب اسلامی، دروازه دولت در خط 4 مترو و ایستگاه های هفت تیر، طالقانی، مصلا، مفتح و شهدای رسانه جهاد در منطقه راه اندازی شده است.

بابایی با بیان این که هر 24 ساعت یک میلیون سفر در منطقه صورت می گیرد، افزود: منطقه 6 به عنوان مرکز فعالیت های تجاری و اداری شاهد حضور تعداد زیادی شهروند است که برای تسهیل حمل و نقل آنها ساخت ایستگاه های مترو و ایجاد سامانه های حمل ونقل عمومی در اولویت کاری مسئولان شهرداری قرار گرفته است. بیشتر وزارتخانه ها، ادارات ، شرکت های خصوصی و مراکز مهم فرهنگی و تجاری در منطقه ما واقع شده و هر 24 ساعت یک میلیون سفر در منطقه ما صورت می گیرد.

شهردار منطقه 6 با اشاره به راه اندازی ایستگاه مترو جهاد افزود: روزانه 30 هزار مسافر از طریق این ایستگاه به منطقه وارد و خارج می شوند و قرار است، ایستگاه های مترو میرزای شیرازی و شهید بهشتی نیز به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: