جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 خرداد 1394     
تقاضای کمک سازمان اتوبوسرانی از دولت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به تک نرخی شدن قیمت بنزین و تاثیر آن بر افزایش قیمت کرایه اتوبوس ها گفت : در حال حاضر هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ اتوبوس ها نخواهیم داشت اما با توجه به افزایش قیمت سوخت از دولت تقاضای کمک را داریم.

پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز  از ورود 200 دستگاه اتوبوس وارداتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 100 دستگاه اتوبوس در بندرعباس وارد شده است که تا چند روز آینده به تهران خواهد رسید و پس از تست های اولیه در خط 7 بی آر تی تهران مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به ورود 90 دستگاه اتوبوس دوکابین افزود: در هفته آینده تمامی اتوبوس های تک کابین در خط 7 بی آرتی در مسیر تجریش _ راه آهن از رده خارج می شوند و اتوبوس های دو کابین جایگزین خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص اتوبوس های دو کابین تصریح کرد: همچنین در این اتوبوس ها دیگر شهروندان در داخل اتوبوس پولی را پرداخت نخواهند کرد و مانند سایر خطوط بی آرتی دریافت کرایه در مبادی ورودی ایستگاه ها صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در خصوص اتوبوس های هیبریدی گفت: در حال حاضر 2 دستگاه اتوبوس هیبریدی در ناوگان اتوبوسرانی در حال استفاده است و مابقی در تبریز در حال مونتاژ و آماده سازی است.

سنندجی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 6 هزار و چهارصد و پنجاه دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی در حال فعالیت است که از این تعداد 64 دستگاه اتوبوس برقی قدیمی در حال بازسازی است همچنین تعداد 2 هزار دستگاه اتوبوس نیز سن فرسودگی آن ها بالای 8 سال است.

وی در خصوص تعداد اتوبوس های فرسوده گفت: هم اکنون روزانه 75 دستگاه اتوبوس در تهران سن فرسودگی آن ها از 8 سال عبور می کنندو به جمع اتوبوس های فرسوده اضافه می شود باتوجه بر این که با کمبود 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مواجه هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: