جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 خرداد 1394     
اگر زودتر متوجه افزایش نرخ بنزین می شدیم، چاره اندیشی می کردیم

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اینکه تکلیف راننده های تاکسی با افزایش نرخ چیست، تاکیدکرد: ما هم افزایش نرخ بنزین را از صدا و سیما متوجه شدیم اگر از مدتی قبل می دانستیم، چاره اندیشی می کردیم.

سیدجعفر تشکری هاشمی بیان کرد: اگر کمی زودتر در جریان آزادسازی نرخ بنزین قرار می گرفتیم؛ جلساتمان را با دولت می گذاشتیم و راهکارهای ممکن را بررسی می کردیم  اما از آنجا که ما هم همزمان با مردم از این موضوع مطلع شدیم ، به تازگی رایزنی ها را شروع کرده ایم.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه باید نظام جبرانی برای رانندگان تاکسی پیش بینی شود از پیگیری این موضوع از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد و گفت: نظام جبرانی ممکن است مستقیم و یا غیر مستقیم باشد اما اینکه راننده تاکسی از جیبش افزایش نرخ را بپردازد و درآمدش کم شود ، منطقی نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک تهران ابراز امیدواری کرد:باید با همکاری دولت و حمایت شورای اسلامی شهر تهران راهکارهایی برای رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر تهران پیدا شود.

وی افزود: از رانندگان تاکسی تقاضا کردیم تا پیگیری موضوع نرخ های مصوب را رعایت کنند و بررسی ها نشان می دهند در بخش تاکسی های خطی تخلف خاصی دیده نشده است، آنها تعرفه را رعایت می کنند که این موضوع قابل تقدیر است .

هاشمی تشکری  همچنین اعلام کرد: موارد افزایش نرخ مربوط به گزارش هایی از تاکسی های گردشی و تاکسی سرویس ها بوده است که هر گزارش اینی در این باره دریافت کردیم، موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در موازات مسائل قانونی باید پیگیری مسائل و حقوق راننده های تاکسی هم باشیم چرا که منصفانه نیست معیشت و زندگی آنها دچار مشکل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: