جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 خرداد 1394     
دولت تصمیم جدی در خصوص حمایت از تاکسیرانی را اتخاذ کند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،رئیس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: حذف سهمیه سوخت و یارانه ویژه تاکسیرانی بازار گرمی را برای مسافربران شخصی ایجاد کرده که انتظار داریم دولت تصمیم جدی برای حمایت از این قشر اتخاذ کند.

مثیم مظفر، رئیس سازمان تاکسیرانی تهران در حاشیه جلسه علنی امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به تبعات تک نرخی شدن بنزین در شهر اظهار کرد: ‌تاکسیرانان شهر تهران موظف هستند بر اساس نرخ کرایه تاکسی مصوب شورای شهر که ابتدای سال اعلام شده، کرایه را دریافت کنند.

وی ادامه داد: واقعیت مطلب این است که قشر زحمت کش تاکسیرانی انتظار دارند که دولت یارانه ویژه‌ای را برای بحث حمل و نقل عمومی در نظر بگیرد، چرا که در شهر تهران روزانه 4 میلیون و 500 هزار مسافر توسط ناوگان تاکسیرانی جابجا می‌شود و در واقعیت تاکسیرانی یک وسیله حمل و نقل عمومی تلقی می‌شود که حذف سهمیه سوخت و یارانه ویژه تاکسیرانی، بازار گرمی برای مسافر بر شخص می‌کند.

رئیس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: مسافر بر شخصی تحت نظارت هیچ سازمانی نیست و تایید صلاحیت نیز نشده و ایمنی سفر را برای شهروندان کاهش می‌دهد که باید این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد.

مظفر ادامه داد: با تک نرخی شدن بنزین، بیش از 14 درصد هزینه به تاکسیرانان اضافه شده است و انتظار ما این است که دولت یک تصمیم جدی برای وسایل حمل و نقل عمومی اتخاذ کند.

مظفر در پایان گفت:‌شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه تخلف می‌توانند مشکلاتشان به سامانه 1888 مطرح کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: