جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 خرداد 1394     
تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از 13 خرداد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح تمهیدات ترافیکی بیست و ششمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری صبح امروز که در ساختمان پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم با شکوه و حماسه آفرین یادواره سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران(ره) در روز پنج شنبه 14 خرداد تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده است و پیش بینی حضور یک میلیونی زائران در ایران مراسم را داریم.

وی در ادامه بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 13 خرداد ماه در محدوده حرم مطهر امام خمینی(ره) و بزرگراه منتهی به آن اجرا می شود و تا پایان مراسم که بعد از ظهر روز پنجشنبه 14 خرداد است ادامه خواهد داشت.

سردار حسینی در ادامه توصیه‌هایی به زائران داشت و گفت: از توقف وسایل نقلیه در محل‌های غیر مجاز و حاشیه بزرگراه‌ها اجتناب کنند و از برپایی چادر داخل پارکینگ‌ها ممانعت به عمل آورده و به تابلوهای هدایت کننده و علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر توجه کامل داشته باشند، در ضمن از توقف‌های منجر به سدمعبر به ویژه در ورودی، خروجی و خیابان‌های منتهی به پارکینگ‌های 10 گانه، خیابان‌های اصلی محوطه بهشت زهرا (س) و روی پل‌ها اجتناب کنند.

وی در ادامه افزود: به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی در روز مراسم، خط یک مترو به صورت ویژه و با افزایش ظرفیت حمل مسافر و تعداد واگن‌ها نسبت به جابجایی مسافران اقدام و ارائه خدمت می‌نماید. در ضمن تمامی وسایل نقلیه حامل زائران باید از سلامت و ایمنی لازم برخوردار بوده و دارای برگ معاینه فنی و بیمه نامه معتبر باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: رانندگان حامل زوار امام خمینی(ره)، باید از ارتکاب تخلف سرعت و سبقت‌های غیر مجاز جدا اجتناب کرده و پس از اتمام مراسم، ضمن حفظ آرامش از عجله و شتاب بی‌مورد جهت خروج پرهیز شود و در صورت وجود ترافیک، به هیچ وجه از شانه خاکی عبور نکنند و از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند و به هنگام تاریکی هوا، حتما از چراغ‌های وسیله نقلیه استفاده کنند.

به گفته سردار حسینی، استفاده از کمربند ایمنی برای رانندگان و تمامی مسافران به ویژه مسافران اتوبوس‌ها و سرنشینان عقب الزامی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: