جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 خرداد 1394     
پل شهرداری در شمالغرب تهران در آستانه بهره برداری

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران با اشاره به مراحل پایانی احداث پل روز گذر شهرداری در این منطقه گفت: همزمان با نزدیک شدن به بهره برداری از این پل، آماده سازی، نصب تجهیزات ترافیکی و خط کشی پل نیز در حال انجام است.

"عزیز اله نظری" با اعلام این مطلب اظهارداشت: در راستای اجرای پروژه خط سفید و باتوجه به نزدیک شدن زمان افتتاح پل غیر همسطح تقاطع بلوار شهرداری- بزرگراه نیایش این معاونت نسبت به اجرای خط کشی معبر مذکور اقدام کرد.

به گفته وی، همچنین اقدامات لازم درخصوص ایمن سازی معبر با نصب تابلو و تجهیزات ترافیکی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه دو تهران در ادامه به انجام اقدامات لازم در خصوص تعیین تکلیف جهت حرکت کوچه های منتهی به کندروی پل روگذر بلوار شهرداری از سوی معاونت عمرانی منطقه اشاره کرد و افزود: همچنین از سوی معاونت خدمات شهری منطقه طراحی محدوده فضای سبز ضلع غربی پل توسط معاونت فنی و عمرانی صورت می پذیرد.

نظری به انجام اقدامات لازم در خصوص مرمت آسفالت انتهای کوچه ضلع جنوب بوستان آبشار اشاره و تاکید کرد: اقدامات لازم جهت طراحی سیستم نورپردازی پل روگذر بلوار شهرداری جهت ارائه در کمیته فنی منطقه نیز صورت خواهد گرفت.

وی همچنین به جداسازی بخش شمالی و جنوبی بزرگراه نیایش به منظور دسترسی ساکنان به گذرگاه‌های منطقه و سهولت تردد خودرو‌ها از روی پل اصلی بلوار شهرداری تا پایان سال اشاره و خاطرنشان کرد: با دستور کار گرفتن ساخت این پروژه، بار ترافیکی میدان کاج کمتر می‌شود و ورود به بزرگراه نیایش برای رانندگان نیز به سهولت انجام می‌شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: