جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 خرداد 1394     
کلانشهرها توسعه زیرساخت های گردشگری و فرهنگی را در اولویت قرار دهند

به گزارش گروه اخبار کلان شهر ها شهرداری نیوز،معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از گنبد مینا خواستار آن شد که مدیریت شهری کلانشهرها و شهرهای بزرگ کشور از این مجموعه به عنوان الگوی خود در توسعه زیرساخت های فرهنگی و علمی شهرها بهره برداری کنند.

پیروز حناچی به همراه دبیران کمیسیون های ماده 5 شهرهای مراکز استان کشور از مجموعه گنبد مینا در منطقه عباس آباد بازدید کردند.

در این بازدید که اردشیر نوریان، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد نیز حضور داشت، بخش های مختلف این مجموعه علمی و فرهنگی مورد بازدید قرار گرفت.

دکترحناچی، در حاشیه این بازدید به خبرنگار "تهران سما" گفت: احداث و بهره برداری از مجموعه هایی نظیر گنبد مینا توسط شهرداری تهران، یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده علمی کشور و نسل جوان است که در نوع خود شایسته تقدیر و تشکر است.

دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی با اشاره به ویژگی های گنبد مینا افزود: این مجموعه قطعا می تواند در علاقه مندی دانش آموزان و فعالیت دانشجویان و نخبگان کشور در حوزه نجوم و سایر علوم پایه و جدید نقش مهمی را ایفا کند و یک بستر علمی را در شهر تهران و قطب فرهنگی و گردشگری آن ایجاد نماید.

معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: با رشد علمی کشور، شهرها و کلانشهرهای ما می توانند با نگاه به مجموعه هایی نظیر گنبد مینا، از آن به عنوان یک الگو جهت ساخت و توسعه زیرساخت های فرهنگی و گردشگری توسط مدیریت شهری بهره برداری کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: