جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 خرداد 1394     
حسنی‌خو: مأموریت من تمام شد

فارس: رضا حسنی‌خو در مورد انتقاد کی‌روش از شرایط تیم ملی و اینکه به نظر می‌رسد برخی قول‌ها عملی نشده است گفت: باید تاکید کنم که طی جلساتی که داشتیم صحبت‌های لازم را انجام دادم و ماموریت من دیگر تمام شده است پس خواهش می‌کنم در این خصوص با آقای کفاشیان صحبت کنید.

وی ادامه داد: در واقع در مورد مشکلات تیم ملی فوتبال ایران رئیس فدراسیون باید پاسخگو باشد و او باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد نه فرد دیگری. کفاشیان باید نسبت به تحقق وعده‌ها و مطالباتی که وجود دارد پاسخگو باشد و  باز هم تاکید می‌کنم او باید در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دهد نه هیچ فرد دیگری.

حسنی‌خو یادآور شد: این کارها، کار فدراسیون است، من با ماموریت وزیر ورزش در جلسات حاضر شدم و فضا را هم تلطیف کردیم، ضمن اینکه با کمک‌هایی که انجام شد مشکل مالیاتی کی‌روش نیز برطرف شد و معتقدم که دیگر سجادی و کفاشیان در این خصوص باید پاسخگو باشند.

وی گفت: هر کاری از دستم بر بیاید نه برای تیم ملی فوتبال بلکه برای همه تیم‌های ملی و ورزش کشور انجام می‌دهم اما ماموریت من در خصوص تیم ملی فوتبال به پایان رسیده و دیگر علاقه‌ای ندارم به این موضوع ورود کرده و بخواهم صحبتی انجام دهم. موارد مربوط به فدراسیون از طریق کفاشیان باید دنبال شود، البته من هم هرکاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش در مور مشکل مالیاتی به وجود آمده برای دو ملی‌پوش فوتبال گفت: اصول اولیه قراردادهایی که بسته می‌شد غلط بود و شب گذشته در جلسه‌ای که با آقای وزیر و معاون مالی ایشان داشتیم قرار شد تا به زودی نامه‌ای از سوی وزارت ورزش ارسال شود تا دیگر هیچ باشگاه و فدراسیونی حق ایجاد تعهد برای پرداخت مالیات بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی را نداشته باشد.

وی افزود: این رویه از ابتدا غلط بود و هر وقت هم بتوانیم جلوی آن را بگیریم مطمئن باشید اقدام درستی انجام شده و این موضوع به صلاح ورزش کشور خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: