جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 خرداد 1394     
رباتی ویژه بیمارستان‌ها/عکس

ایسنا: این ربات هنگام همراهی‌کردن پرسنل در اتاق‌ها و سالن‌های بیمارستان، در حالت «رهگیری» عمل می‌کند؛ بدان معنا که این سیستم می‌تواند از لحاظ دیداری شخصی را که باید به وی کمک شود، رهگیری کند، به طور خودکار پشت سر وی حرکت کرده و همزمان از برخورد با موانع اجتناب کند.

 

برای قراردادن دقیق‌تر ربات در موقعیت انجام مسؤولیت‌های محوله، شخص می‌تواند با استفاده از حالت Power Assist آن را به صورت دستی به حرکت در آورد. در این حالت، کاربر می‌تواند دسته حلقه‌ای شکل موجود بر روی ربات را فشار داده و ربات نیز با حرکت‌کردن در جهت مطلوب، خود را به حرکت در می‌آورد.

 

 

ربات Terapio همچنین با استفاده از حالت Rounds قادر خواهد بود داده‌های لازم درباره علائم حیاتی بیمار را با استفاده از بازوی کنترلی خود بدست آورد. این سیستم می‌تواند داده‌های به دست‌آمده را ذخیره کرده و آن را بر روی صفحه لمسی ال‌سی‌دی خود نمایش دهد.

 

از این صفحه می‌توان برای کنترل‌کردن عملکردهای مختلف این سامانه و همچنین برای نمایش‌دادن مجموعه‌ای از چشم‌های متحرک آن استفاده کرد که این موضوع ربات را برای بیماران صمیمی‌تر می‌کند.

 

زمانی که از ربات استفاده نمی‌شود، این فناوری در ایستگاه شارژ قرار می‌گیرد و در آنجا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را از طریق یک مرورگر ارتباطی دریافت می‌کند.

 

هنوز درباره عرضه این ربات گزارشی مخابره نشده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: