جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 خرداد 1393     
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزاد

 آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد روز پنج شنبه و جمعه و شنبه ۸ و ۹ و۱۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

تسنیم: ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد‌ با حضور بیش از 550 هزار داوطلب، امسال در 6 نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 8، 9 و 10 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی در مورد تعداد رشته ‌محل‌های انتخابی داوطلبان این دوره آزمون ارشد گفت: در این دوره داوطلبان از 120 مجموعه و 3741 رشته، رشته محل را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند.

تسنیم: رئیس مرکز آزمون در خصوص رشته‌هایی که آزمون آنها به‌صورت تشریحی برگزار می‌شود، خاطر‌نشان کرد: سوالات برخی از مجموعه های آزمون هنر و معماری مثل نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویرسازی، نقاشی، هنرهای نمایشی دارای آزمون تشریحی است، اما سایر مجموعه های امتحانی به شکل تستی برگزار خواهد شد‌ و هیچ یک از رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دارای مصاحبه نخواهد بود.

وی اضافه کرد: پیرترین و جوان ترین شرکت‌کننده آزمون ارشد امسال مردی 71 ساله از تهران و خانمی 14 ساله از تهران است.

نحوه دریافت کارت آزمون

اقبالی درباره نحوه دریافت کارت داوطلبان نیز گفت: داوطلبان می‌توانند از ساعت 11 صبح فردا یکشنبه 4 خرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه کردند، لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی که به عنوان حوزه برگزاری انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند.

رئیس مرکز آزمون در خصوص زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز تصریح کرد: زمان رفع نقص روزهای دوشنبه 5/3/93 و چهارشنبه 7/3/93 از صبح ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهر از ساعت 14الی 18 است.

اقبالی افزود: مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه حوزه تهران برای برادران به آدرس میدان امام حسین‌، خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی واحد تهران مرکزی (مجتمع دانشگاهی ولیعصر) است و حوزه خواهران به آدرس شهرک قدس(غرب سابق)، میدان صنعت، ابتدای خیابان ایران زمین، رو به روی اداره برق، واحد تهران مرکزی (دانشکده تربیت بدنی) است.

رئیس مرکز آزمون در پایان اضافه کرد: داوطلبان‌ شماره داوطلبی خود را یادداشت کرده و آن را تا پایان زمان اعلام نتایج نگهداری کنند تا برای دریافت کارنامه از پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دچار مشکل نشوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: