جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 خرداد 1394     
کاهش 60 درصدی ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 60 درصدی ورود های غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد ترافیک با نصب دوربین های ثبت تخلف در این محدوده خبر داد .

سردار تیمور حسینی با تاکید بر اینکه اکنون تمامی مبادی ورودی محدوده طرح ترافیک به دوربین های ثبت تخلف تجهیز شده اند، گفت: طی ماه جاری 70 معبر دیگر از جمله خروجی های محدوده نیز به دوربین تجهیز خواهند شد .

وی با تاکید بر اینکه اکنون به طور متوسط روزانه 80 هزار تخلف ورود غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود،اظهارکرد: این در حالیست که با تجهیز معابر به سیستم های هوشمند، ورودهای غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد بالغ بر 60درصد کاهش یافته است .

به گفته سردار حسینی پیش از این روزانه شاهد ورود بیش از 200 هزار خودرو بصورت غیر مجاز به محدوده زوج و فرد بودیم .

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای متخلفان 20 هزار تومان جریمه صادر می شود. این در حالیست که با تجهیز تمامی معابر محدوده زوج و فرد به دوربین ثبت تخلف ، اعمال قانون به مانند محدوده طرح ترافیک خواهد بود. بطوریکه به ازای هر یک ساعت تردد در محدوده زوج و فرد 20 هزار تومان جریمه برای متخلفان صادر خواهد شد.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: به‌دنبال تجهیز تمام مبادی ورودی طرح زوج و فرد به دوربین‌های ثبت تخلف، عوامل انسانی از محدوده جمع اوری شده اند اما گشت‌های سواره و خودرویی، با افزایش تمركز در این مبادی، با خودروهایی كه اقدام به مخدوش كردن یا پوشاندن پلاك خود كنند، برخورد خواهند كرد.

وی به تخلفان هشدار داد پوشاندن پلاک خودرو و مخدوش‌کردن آن جرم محسوب می شود و به طور قطع به صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد شد .  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: