جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 خرداد 1394     
تایید برنامه تغییر سیستم حمل و نقل عمومی Yuba

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، ساخت مسیر رفت و آمدی به مرکز کالج Yuba و توسعه ارائه خدمات در Live Oak و Wheatland بخشی از برنامه حمل و نقل Yuba-Shtter است که هفته گذشته تایید شد.

مدیران حمل و نقل روز پنج شنبه به طور مشترک برنامه حمل و نقل کوتاه برد سال 2015 را تایید کردند که پتانسیل تغییرات دراین سیستم طی پنج یا ده سال آینده را نشان می دهد.

کیت مارتین، مدیر حمل و نقل اظهار داشت که قبل از اعمال هرگونه تغیرات خاص، باید اقدام جداگانه ای توسط هیئت مدیره انجام شود. وی گفت: "این برنامه صرفا طرحی کلی برای سیستم حمل و نقل است. هیئت مدیره همچنان می تواند هر چیزی را در این برنامه تغییر دهد و خدماتی را که در برنامه نیستند به آن اضافه کند."

این برنامه علاوه بر تغییرات مسیرهای بومی طراحی شده برای بهبود عملکرد به موقع، به تدریج به توسعه خدمات روزانه و  ساعاتی بیش تر در تعطیلات کمک خواهد کرد. این برنامه هم چنین مسیری نیم ساعته بین پایانه خیابان والتون و مرکز کالج Yuba فراهم می آورد.

هم چنین در نتیجه این برنامه زمان انتظار در خطوط 1 و 3 از 30 دقیقه به 20 دقیقه کاهش می یابد. مدیران پیشنهاد اصلاح خط 2 را نپذیرفتند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: