جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 خرداد 1394     
پرداخت شارژ ثابت ماهانه به شرکت های خصوصی تاکسیرانی لغو شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در حال حاضر با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به جای پرداخت وجه ماهیانه ثابت تاکسیرانان به شرکت های خصوصی ، تاکسیرانان با مراجعه به شرکت های خصوصی و در قبال دریافت خدمات نسبت به پرداخت هزینه اقدام می کند.

رضا قاضی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: هزینه هر خدمتی که به تاکسیران توسط شرکت های خصوصی ارایه می گردد توسط شورای اسلامی مصوب شده است و این هزینه ها در سامانه سیما تاکسی ( سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی ) ثبت شده است.

وی در ادامه افزود: شرکت ها قبل از دریافت هزینه از تاکسیران فیش مبلغ هزینه را از این سامانه دریافت نموده و به تاکسیران تحویل می نمایند و پس از پرداخت هزینه ، برای تاکسیران پیامک مبلغ و نوع خدمت دریافت شده جهت اطلاع رسانی ارسال می گردد.

وی تصریح کرد: خدماتی که شرکت های خصوصی برای تاکسیرانان ارایه می نمایند ، شامل نظارت بر عملکرد تاکسیرانان ، صدور انواع معرفی نامه ، صدور پروانه تاکسیرانی هوشمند ، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز ، نوسازی ناوگان ، نقل و انتقال و ... می باشد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: