جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 خرداد 1393     
«عمو پورنگ» به تلویزیون برمی گردد

 
علی بخشی زاده افزود: اتاق فکر برنامه در حال تعامل و همفکری هستند تا سری جدید «پورنگ» را با محتوا، ساختار و ایده های جذابتری نسبت به «کتابخانه پورنگ» روی آنتن تلویزیون بفرستند.
تسنیم: مدیر شبکه دو از طراحی ایده های جدید برای «عمو پورنگ» خبر داد و گفت: تیم سازنده در تلاش تا مثل سالهای گذشته ماه رمضان به تلویزیون برگردند.

علی بخشی زاده  افزود: اتاق فکر برنامه در حال تعامل و همفکری هستند تا سری جدید «پورنگ» را با محتوا، ساختار و ایده های جذابتری نسبت به «کتابخانه پورنگ»  روی آنتن تلویزیون بفرستند.

وی درخصوص شایعات و حواشی پیش آمده برایاین برنامه تلویزیونی گفت: تعداد برنامه های پورنگ تمام شده بود، هیچ رفتنی در کار نبوده و طبیعتا باید تا شروع برنامه جدید این تیم با دوستدارانشان خداحافظی می کردند تا فرصتی برای طراحی ایده های نو به دست آورده و با  اسم و رویکرد جدیدی به تلویزیون  برگردند.

بخشی زاده گفت: تیم سازنده پورنگ  به شدت مشغول فعالیت هستند تا برنامه خود را به ماه مبارک رمضان برسانند و البته قصد دارند تمام تعطیلات تابستان هم همراه بچه ها باشند.   

داریوش فرضیایی 12 سال پیش در قالب مجری یک مسابقه تلویزیونی به تلویزیون آمد، او که لباس های رنگارنگ می پوشید و با بچه ها شوخی می کرد، شباهت چندانی به دیگر مجری های تلویزیونی آن دوران نداشت بنا بر این خیلی زود توانست جای خود را میان خانواده های باز کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: