جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 خرداد 1394     
معابر منطقه 22 ساماندهی می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 22 از برقراری نظم و انضباط ساماندهی معابر و گذرگاه‌ها در قالب اجرای طرح خط سفید خبر داد.

قاسم مولایی، شهردار منطقه 22 با تأکید بر توجه به بحث معیشتی کارکنان منطقه اظهار کرد: برقراری حق مسکن و افزایش خدمات رفاهی، اختصاص وام و راه‌اندازی کانون استعدادهای منطقه به منظور ارتقاء و انتصاب افراد نخبه و شایسته در پست‌های مدیریتی بخشی از اقداماتی است که تا به امروز در منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: در دومین جلسه ابلاغی تدابیر اساسی و سیاست‌های سال 94 شهرداری تهران، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و بالای 50 درصد در سال جدید و پرداخت بدهی پیمانکاران با یک برنامه‌ریزی و هدف مشخص از اولویت‌های کاری شهرداری در سال جدید اعلام کرد.

مولایی تصریح کرد: خط سفید یکی از طرح‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در سال جدید است که با هدف افزایش و ارتقای فرهنگ و انضباط ترافیکی در شهر تهران به اجرا درمی‌آید و پایبندی به رعایت آن از سوی شهروندان، زمینه‌ساز تحقق بسیاری از اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سطح شهر تهران خواهد بود.

وی تأکید کرد: بحث سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع نیز یکی از موضوعات مهم و اساسی است که نسبت به سال‌های گذشته در شهرداری منطقه مورد توجه بیشتری قرار گیرد، که نظام اداری سالم، نظامی کارآفرین و شاد است و در نهایت به رفاه و آسایش فکری، جسمی و افزایش انگیزه نیروی انسانی در ارائه خدمات به شهروندان و افزایش کیفیت و کمیت و بهره‌وری کاری افراد منجر خواهد شد.

شهردار منطقه ادامه داد: در ارتقای سلامت اداری، تقویت اصولی اخلاقی و مکانیزم‌های خود کنترلی در محیط اداری اهمیت ویژه‌ای دارد و سلامت اداری، پایبندی به اصول اخلاقی در محیط کار موجب اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اداری و اجتماعی، پاسخگویی بیشتر و بهتر به ارباب رجوع و اجتناب از برخوردهای سلیقه‌ای و فردی و همچنین حفظ حقوق مردم، رشد ارزش‌های اخلاقی و کارآمدسازی و هماهنگی ساختارهای گوناگون در نظامی اداری خواهد شد.

وی اقدام در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، دستگیری از نیازمندان، اقشار ضعیف جامعه و توجه به عمران و ‌آبادی مساجد را از اقدامات مهم دانست.

مولایی در پایان با اشاره به تغییر نگرش‌ها و انتظارات گوناگون مردم، مجموعه شهرداری تهران از یک سازمان صرفاً خدماتی بهنهادی اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است، گفت: با توجه به سیاست‌های کاری شهرداری تهران در سال 94 قرار است تمامی ارگان‌ها، نهادها وسازمان‌های زیرمجموعه شهرداری با نگاه و رویکردی جدید نسبت به سال گذشته در جهت پیشبرد اهداف این نهاد بزرگ گام بردارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: