جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 خرداد 1394     
پیشرفت 95 درصدی پروژه احداث پنجمین تونل ترافیکی شهر تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مسیر تونل شهدای غزه در هر دو شاخه شمالی و جنوبی زیر روکش آسفالت رفت.

جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب تکمیل عملیات اجرای بتن غلتکی، هر 2 شاخه شمالی و جنوبی تونل شهدای غزه زیر روکش آسفالت رفته و به این ترتیب تکمیل عملیات نصب و راه اندازی سیستم های ایمنی و کنترل هوشمند، تنها جبهه کاری باقی مانده در پروژه احداث پنجمین تونل ترافیکی شهر تهران محسوب می شود.

مهندس سید مهدی پورهاشمی در تشریح روند پیشرفت بخشی از عملیات راهسازی پروژه ادامه بزرگراه شهید حکیم که متصل به ورودی شرقی تونل می باشد، یادآور شد: این مسیر یک کیلومتری که در جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد و به ورودی شرقی تونل شهدای غزه منتهی می شود، در حال اجرای عملیات جدولکاری و پیاده رو سازی است و پیش بینی می شود تا پایان خردادماه سال جاری آماده اجرای روکش آسفالت شود.

گفتنی است پیشرفت کلی عملیات اجرایی پروژه احداث تونل شهدای غزه از مرز 95 درصد فراتر رفته است و امید می رود این پروژه پس از تکمیل سیستم های ایمنی و کنترل هوشمند آن، به همراه سایر بخش های باقی مانده ادامه بزرگراه شهید حکیم در سال جاری به بهره برداری برسد. ادامه بزرگراه شهید حکیم که در حال حاضر از مهمترین پروژه های بزرگراهی پایتخت به شمار می آید از تقاطع بزرگراه آزادگان آغاز شده و به تقاطع های در دست احداث کاروانسراسنگی 1 و 2 می رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: