جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 خرداد 1394     
شستن لباس با بنزین خانه را آتش زد!

فارس: شستشوی لباس با استفاده از بنزین در یزد منجر به آتش‌سوزی منزل مسکونی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتـش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، علی دهقان  گفت: این حادثه  در ساعت 21:06 اول خرداد ماه به سامانه 125 اطلاع رسانی می‌شود که در پی آن ستاد فرماندهی بلافاصله یکدستگاه خودروی اطفای حریق از ایستگاه شماره 5 را به بلوار نواب صفوی اعزام می‌نماید.

فرمانده ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی یزد با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌شود از ذخیره کردن مواد نفتی مثل بنزین جداً خودداری کنند افزود: در این عملیات کاظم کندلی آتش نشان اعزامی را بر عهده داشت.

کاظم کندلی درمورد این حادثه گفت: صاحبخانه در حیاط منزل در کنار ظرف 20 لیتری بنزین در حال شستن لباس‌های رنگی خود با استفاده از بنزین بود که ناگهان از اصطکاک موجود حریق ایجاد می‌شود و به ظرف 20 لیتری بنزین سرایت می‌کند و به یک‌باره آتش شعله‌ور می‌شود.

فرمانده این عملیات افزود: صاحبخانه با سرعت عمل سریع و قبل سرایت آتش به ظرف خود فرار می‌کند و با سامانه 125 تماس می‌‌گیرد و خوشبختانه در این حریق آسیب جدی به صاحبخانه  وارد نمی‌شود.

کندلی گفت: با تیم عملیاتی کمتر از دو دقیقه به محل حریق رسیدیم و در بدو ورود به محل همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی، عملیات اطفای حریق را آغاز و در کمتر از یک دقیقه حریق را مهار و خاموش کردیم و از سرایت آن به داخل منازل دیگر جلوگیری کردیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: