جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 خرداد 1393     
کارمندانتان را جادو کنید

 
ارتقای عملکرد کارمندان و افزایش کیفیت کار و بازدهی در آنها از اهداف مهم مدیران است که با راهکارهایی ساده می‌توان محیط کاری خلاق و متفاوتی را به وجود آورد.
  باشگاه خبرنگاران: انگیزه دادن به کارمندان و تشویق و ترغیب آنها به کار و فعالیت‌های اداری باعث کیفیت کار و بالا بردن بازدهی در آنها می‌شود که گاهی مدیران باید با تشکیل گردهمایی‌های کوچک و مجالس شاد متنوع برای کارمندانشان انگیزه آنها را برای کار کردن افزایش دهند.

مدیران باید با خلق محیط اداری شاد همراه با دکورهای تزئینی تابلو‌ها و... می‌توانند محیط کاری خود را به گونه‌ای سامان دهند که در آن کارمندان از بیشترین رضایت کاری برخوردار باشند و برای کارشان حرمت و ارزش قائل باشند.

توجه کردن به نیازهای کارمندان به ویژه از لحاظ مادی می‌تواند این حس را در آنها به وجود آورد که در بهترین محیط کاری مشغول به کار هستند و آنگاه مدیران شاهد رشد و ارتقای کارمندانشان خواهند بود.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، تشویق کارمندان مانند دادن بلیت سینما، تئا‌تر، بن‌های تخفیف و... می‌تواند انگیزه خاصی را در کارمندان به ویژه در اواسط ماه که تخمین زده شده است کارمندان از کمترین بازده‌کاری برخوردار هستند را به وجود آورد و آنها را رشد و پیشرفت دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: