جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 خرداد 1394     
پارکینگ های تمام اتوماتیک به کاهش آلودگی ترکیه کمک می کنند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، پارکینگ تمام اتوماتیک جالبی که در شلوغ ترین منطقه ازمیر ترکیه ساخته شده یک ساختمان سبز است که با اجازه برای پارک کردن خودروها هر سه دقیقه یک بار به کاهش آلایندگی هوا کمک می کند.

این ساختمان سازگار با محیط زیست که توسط مهندسان BRN طراحی شده شبیه به یک ساختمان تجاری به نظر می رسد اما دارای سیستم اتوماتیک هوشمندانه ای در 11 طبقه خود است که پاسخ گوی نیازهای پارکینگ این شهر و اطراف آن و در عین حال باعث کاهش آلایندگی است.

این ساختمان در شلوغ ترین منطقه شهر واقع شده است که سه بلوار اصلی پر رفت و آمد دارد و میزان بالایی از آلایندگی نیز تولید می کند. این پارکینگ افراد را تشویق می کند تا خودروهای خود را در این مرکز پارک کنند و در خیابان های شهر قدم بزنند نه این که در اطراف شهر در جستجوی پارکینگ باشند. این ساختمان کاملا از استیل ساخته شده و بلندترین ساختمان ازمیر است. این مرکز ظرفیت پارک 280 دستگاه خودرو را دارد و می تواند به طور همزمان چهار خودرو را جابه جا کند.

افراد تنها حق ورود به طبقه همکف این ساختمان را دارند. تنها طبقه همکف این ساختمان نیاز به تهویه هوا دارد و دیگر طبقات آن طوری طراحی شده اند که دمای طبیعی مشخصی را حفظ می کنند.

خودروها توسط سیستم آسانسور خودکار به طبقه های مختلف این ساختمان منتقل می شوند که در این صورت برخلاف پارکینگ های رایج، دود خروجی اگزوزها به خاطر حرکت خودروها، در فضای ساختمان منتشر نمی شود. در نتیجه میزان آلایندگی کربنی مناطق این اطراف نیز کاهش می یابد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: