جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 خرداد 1394     
روش‌های تسهیل گری نوسازی در سی‌امین نشریه اینترنتی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر کل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در سی‌امین نشریه اینترنتی سازمان نوسازی، روش‌های نوسازی و اصلاح مجدد اراضی درون شهری و بازآفرینی شهری توضیح داده شده است.

عبدالله فتح اللهی، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به فعالیت‌ سازمان نوسازی در حوزه ترویج فرهنگ نوسازی اظهار کرد: به همت معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران، سی‌امین نشریه اینترنتی نوسازی منتشر شد.

وی افزود: فهرست مطالب و روش‌ها در گروه‌های تسهیل گری و در بخش یادداشت منتشر شده همچنین تجربه برگزاری همایش‌های گذر نوسازی در بخش تجربه این نشریه ثبت گردیده است.

فتح اللهی ادامه داد: دو طرح پژوهشی با عنوان تدبیر نواب و ارزیابی طرح نواب و آثار ان بر ساکنان در سی‌‌امین نشریه اینترنتی وجود دارد، همچنین دو پایان نامه مرتبط با موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده شهری از جمله مطالبی است که در آن منتشر شده است که شهروندان می‌توانند از طریق سایت نوسازی به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: علاوه بر این، نشر اینترنتی شامل روش‌های اصلاح مجدد اراضی در نوسازی داخلی شهر و پروژه‌های بازآفرینی شهری و بسیج اجتماعی درباره ساختار بافت‌های فرسوده نیز است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: