جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 31 ارديبهشت 1394     
رانندگان تاکسی سفیران فرهنگ سازی خط سفید شدند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، همایش آموزشی خط سفید ویژه رانندگان تاکسی منطقه ۱۶ با حضور شهردار منطقه، معاون آموزش سازمان حمل ونقل وترافیک، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، معاونان اجتماعی وفرهنگی وحمل و نقل و ترافیک منطقه و ۱۸۰ نفر از تاکسیرانان منطقه برگزار شد.

مهندس میرزاقلی، شهردارمنطقه دراین مراسم با اشاره به اجرای طرح خط سفید در گفت: حرکت خودرو‌ها بین خطوط سفید موجب انضباط ترافیکی، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و ارتقا فرهنگ نظم، انضباط و قانون‌گرایی می‌شود.

وی افزود: از شما تاکسیرانان گرامی درخواست می‌کنم تا به عنوان سفیران فرهنگی که ساعت‌های زیادی از روز با شهروندان همسفر هستید برای نهادینه سازی رفتارهای صحیح ترافیکی در این طرح مشارکت کنید.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ نیز در این همایش گفت: یکی از اقدامات اساسی در اصلاح فرهنگ ترافیک، تمرکز بر آموزش‌های عمومی و تخصصی است که در این زمینه آموزش کودکان، بزرگسالان ورانندگان تاکسی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در ادامه تفکیک مسیر، هدایت رانندگان، مشخص نمودن مرز و محدوده حرکت، افزایش ایمنی، کاهش تصادفات ونظم بخشی به تردد وسایل نقلیه را از امتیازات خط سفید عنوان کرد.

سرهنگ جهانی در پایان در خصوص ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی توضیحاتی را برای تاکسیرانان ارائه کرد.

در پایان این همایش از کتاب‌های خط سفید، تصمیم جدید خانواده وشهرتمیز و زیبا با حضور شهردار منطقه۱۶ ورییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه رونمایی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: