جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 ارديبهشت 1394     
افتتاح ایستگاه مترو عبدل آباد پیش از آغاز تابستان

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت مترو با بیان اینکه تا پیش از آغاز فصل تابستان سومین ایستگاه جدید از خط ۳ متروی تهران به بهره برداری می‌رسد ، گفت: تیم اجرایی متروی تهران شبانه روزی در تلاش است تا به زودی ایستگاه عبدل آباد نیز همچون ایستگاه شهدای رسانه، به بهره برداری برسد.

با اعلام اینکه فعالیت‌های عمرانی و روند ساخت ایستگاه متروی عبدل آباد 100 درصد به اتمام رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون مرحله پایانی احداث این ایستگاه در حال اجراست و کارگران در حال نصب پله‌های برقی و تمیز کردن محیط داخلی ایستگاه هستند.

وی با یادآوری اینکه ایستگاه عبدل آباد در خط ۳ متروی تهران واقع شده و تردد از مسیر جنوب به شمال و بالعکس را برای شهروندان آسان سازی می‌کند، ادامه داد: ایستگاه بعدی که در نظر داریم در نیمه نخست سال جاری به بهره برداری برسانیم، ایستگاه میرزای شیرازی است. 

به گفته درویش، بیش از ۹۰ درصد از روند ساخت ایستگاه متروی میرزای شیرازی نیز به اتمام رسیده و کارگران در حال نازک کاری‌های لازمه هستند. 

مدیرعامل شرکت مترو با تاکید بر اینکه هیچ ایستگاهی از خطوط حمل و نقل ریلی پایتخت بدون پله برقی به بهر برداری نخواهد رسید، گفت: ایستگاه‌های باقیمانده در نیمه جنوبی خط ۳ مترو نیز در حال تکیل هستند به طوریکه پیش از بهره برداری، به پله برقی‌های استاندارد مجهز شده‌اند.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: