جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 ارديبهشت 1394     
«جاده قدیم» به شبکه یک رسید

مهر: «جاده قدیم» که ابتدا در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده بود و قرار بود از این شبکه روی آنتن برود، سرانجام قرار است از فردا ۳۰ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش شود.

این سریال که محصول سیمافیلم است و با مشارکت شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تولید شده، روز ۳۰ فروردین‌ماه ۹۳ در خیابان جمال‌آباد تهران کلید خورد. «جاده قدیم» روایتگر روزهای آغاز زندگی مشترک نعمت و زینت است که پس از عروسی‌شان همراه با یک گاو که جهیزیه زینت و تنها دارایی آنها است به تهران می‌آیند. با گم شدن این گاو در بدو ورودشان به شهر دردسرها آغاز می‌شود و...

حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، یکتا ناصر و حبیب دهقان‌نسب از بازیگران اصلی سریال هستند.

از نکات قابل توجه در «جاده قدیم» حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم است. همچنین افشین احمدی تصویربرداری، امیر توسلی آهنگسازی، سیامک احصایی و مهدی سعیدی طراحی صحنه، سحر شهامت طراحی لباس، سینا گنجوی تدوین و حسن مهدوی و رضا گدازگر صداگذاری سریال را به عهده دارند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از مدیر تولید:جعفر عروجی، صدابردار: امیر حاتمی، مدیر برنامه‌ریزی: سید روزبه سجادی، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورز، منشی صحنه: لیلی مرادی و عکاس: مهدیه لطیفی.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: