جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 ارديبهشت 1394     
فرکی راز نوشتن‌هایش را فاش کرد!

مهر: حسین فرکی که پس از قهرمانی تیمش در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر به برنامه نود رفته بود با ابراز خرسندی که برای دومین سال متوالی توانسته این عنوان را کسب کند گفت: باید تشکر ویژه ای داشته باشم از مردم اصفهان، پرسنل زحمتکش فولاد مبارکه، پرسنل باشگاه و پیشکسوتان سپاهان، اعضای هیات مدیره ، کادر فنی و پزشکی و بازیکنان که سهم عمده ای در قهرمانی ما داشتند.

وی افزود: در موفقیت های سپاهان مدیریت تاثیرگذار است. به همین خاطر من سپاهان را انتخاب کردم چرا که می دانستم می توانم موفق باشم. در ابتدا مشکلات زیادی داشتیم که طبیعی هم بود. وقتی مساوی می کردیم و یا می باختیم فشارها زیاد بود. دلیلش هم پیشینه سپاهان است که درخشش زیادی داشته است.

فرکی با اشاره به موفقیت های تیمش و نقش محرم نویدکیا گفت: نویدکیا از بعد از سال نو برگشت و خیلی به ما محبت کرد. ما بازی با صبا را در شروع سال بردیم. بعد برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسیدیم و در ادامه هم در چند بازی باقیمانده به پیروزی رسیدیم و قهرمان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: اگر همه بازیها را آنالیز کنیم مشخص می شود که اشتباهات داوری به ضرر همه تیم ها بوده و به سود آنها هم بوده. اما سپاهان بیشتر ضرر کرده است. نمونه اش بازی با نفت تهران. با این حال هیچ وقت به این موضوع اشاره نکردیم.

حسین فرکی در مورد اینکه فصل آینده هم در سپاهان خواهد ماند یا خیر گفت: قرارداد من با سپاهان یک فصل و نیم است که نیم فصل آن گذشته است. برای فصل آینده هم زمان خواسته ام تا فکر کنم. شرایط فیزیکی خاصی دارم و باید بررسی بیشتری داشته باشم.

وی در مورد راز نوشتن های زیادش در طول بازی گفت: نکاتی که من می نویسم همه در نیمه اول است و شامل موارد فنی و نقاط ضعف و قوت تیم حریف است. شما تاکنون ندیده اید که من در نیمه دوم چیزی یادداشت کنم. همه را در نیمه اول می نویسم تا بتوانم در رختکن نکات لازم را به بازیکنان بگویم.

حسین فرکی با گلایه از وقت کمی که در این برنامه به او داده شد گفت: خیلی حرف ها هست که باید زده می شد. اما فرصت لازم در این زمینه فراهم نشد. تیم ما در کنار دو تیم دیگر شانس قهرمانی داشت. تراکتورسازی همیشه برای ما قابل احترام است. اما در 10 دقیقه آخر بازی تراکتور و نفت را بگذارید و مردم دقت کنند متوجه می شوند که اتفاقاتی که افتاده هیچ ارتباطی به سپاهان ندارد. وقت های تلف شده ما زودتر تمام شد و در دو دقیقه پایانی وقت های اضافه جریان بازی عوض شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: آنها موقعیت‌هایی داشتند تا به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد. اینکه الان این مسائل مطرح می شود و صحبت هایی از مسئولان فنی تیم ها شنیده می شود کار درستی نیست. بازی تراکتور و نفت کدهایی دارد که نشان می دهد چه اتفاقی رخ داد. اینها دنبال فردی باشند که اعلام کرده بازی دو بر دو شده است. کار راحتی است و با یک بررسی می شود این فرد را پیدا کرد و از او همه چیز را پرسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: