جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 خرداد 1393     
کبوتران آزادی ، بر بام لویزان

به گزارش شهرداری نیوز ، مدیر اجرایی باغ پرندگان لویزان گفت : در روز تنوع زیست محیطی تعدادی کبوتر و دلیجه به صورت نمادین در محوطه باغ پرندگان لویزان رها خواهند شد . این مراسم در ساعت 10 صبح روز پنج شنبه و جنب برج کبوتر خانه با حضور رییس سازمان محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران برگزار خواهد شد .

حسین سلگی در ادامه گفت وگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : در باغ پرندگان لویزان حدود 145 گونه پرنده نگهداری می شود که تعداد آنها در حدود 1300 پرنده است که این تنوع زیستی در نوع خود بی سابقه است . نژاد این پرندگان عموما ایرانی است اما از سایرکشورها نیز پرندگانی در این باغ نگهداری می شود .

وی در خصوص مشکلات پیش روی باغ پرندگان لویزان اظهار داشت : این باغ که در حدود یکسال از تاسیس آن می گذرد همچون سایر مناطق جنگل لویزان از مشکل بی آبی رنج می برد همچنین بازدید کنندگانی که به باغ پرندگان لویزان مراجعه می کنند با آسیب رساندن به گیاهان و پرندگان ، مسایل عدیده ای را برای دست اندر کاران باغ فراهم نموده اند .

مدیر اجرایی باغ پرندگان لویزان در پایان خاطر نشان کرد : این سال گذشته توشط شهرداری منطقه 4 افتتاح شده است  و به صورت استیجاری زیر نظر بهره بردار فعالیت میکند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: