جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1393     
عدد ۴ برای دغاغله دردسرساز شد/عکس

 فارس: مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن عکسی که از من منتشر شده و در آن عدد 4 را نشان می‌دادم به خاطر زدن 4 گل با ملوان به استقلال بود نه چیز دیگر.

مهدی دغاغله در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: روز گذشته جلسه خوبی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کردیم که این جلسه پیرو جلسات قبلی بود و توافق هم کردیم و قرار است روز اول خرداد قرارداد رسمی و دو ساله‌ام را با پرسپولیس امضا کنم. البته قرارداد من میلیارد تومانی نیست و میلیارد ریالی است!


وی در مورد اینکه اهداف زیادی برای حضور در پرسپولیس دارد ادامه داد: من با اهداف خاصی به پرسپولیس آمدم و مطمئن باشید اگر ذره‌ای شک داشتم که به اهدافم نمی‌رسم هرگز به این تیم نمی‌آمدم. هدف من حضور در تیم ملی است و با همت و تلاشی که انجام می‌دهم می‌خواهم به این هدف برسم.

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خوشبختانه علی دایی هم نگاه مثبتی به من دارد و به من اعتماد کرد و من هم پذیرفتم که به پرسپولیس بیایم و امیدوارم که در این تیم بازِ‌های خوبی انجام دهم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. البته کار سختی دارم چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است اما قطعا همه چیز به خودم بستگی دارد.

دغاغله در خصوص اینکه قبل از حضور در پرسپولیس طرفدار این تیم بوده است اظهار داشت: من برای هر تیمی بازی کنم به آن تیم عرق و تعصب دارم و با تمام وجود برای پیراهنی که به تن می‌کنم تلاش خواهم کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او استقلالی است و حتی عکسی هم از او در فضای مجازی منتشر شده که عدد معروف 4 را به سمت دوربین گرفته است گفت: من نمی‌دانم در مورد چه صحبت می‌کنید! منظورتان کدام عکس است؟! من یادم این عکس که شما از آن صحبت می‌کنید چه زمانی گرفته شده اما شاید برای زمانی است که من در استقلال اهواز بازی می‌کردم! لطفا من را وارد این بحث‌ها نکنید چرا که اول راه هستم و اگر قرار باشد برای من حاشیه سازی شود نمی‌توانم در این تیم موفق باشم.

دغاغله ادامه داد: اگر منظورتان عکسی است که کنار پسر عمویم قرار دارم باید بگویم که آن عکس مربوط به بعد از بازی ملوان مقابل استقلال بود که ما 4 گل به استقلال زدیم که یکی از گل ها را هم من زدم و آن عدد 4 هم به خاطر زدن 4 گل به استقلال  بود نه چیز دیگر. اگر به سایت باشگاه ملوان بروید می‌بینید که بعد از آن بازی همه بازیکنان ملوان عدد 4 را نشان می‌دادند و موضوع خاصی نیست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: