جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 ارديبهشت 1394     
امتیاز دهی شهرداری برای تأمین پارکینگ در بافت فرسوده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: امروز تأمین پارکینگ نه تنها به عنوان یک نیاز جانبی جهت سکونت در محلات شهری، بلکه به عنوان یک ضرورت و نیاز اصلی در سطح شهر تهران مطرح است.

عباداله فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پارکینگ را یکی از نقاط بالقوه ایجاد مطلوبیت در ساخت و سازهای واقع در بافت فرسوده عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا سیاست های مختلف تشویقی از سوی شهرداری تهران در این زمینه مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تأمین پارکینگ در بسته تشویقی سال 1394 نوسازی بافت فرسوده به صورت ویژه مورد توجه واقع شده است، توضیح داد: با استناد به مشوق های پارکینگ در این بسته ی تشویقی، امکان خرید یک واحد کسری پارکینگ در ساخت و سازهای انفرادی با مساحت بیشتر از 100 متر مربع و کمتر از 200 متر مربع وجود دارد.

وی افزود: بر این اساس، پذیرش یک واحد پارکینگ مزاحم یک به یک، در ساخت و سازهای تجمیعی با مساحت بیشتر از 100 متر مربع و کمتر از 150 متر مربع و همچنین ساخت و سازهای تجمیعی با مساحت بیشتر از 300 متر مربع به ازای هر پلاک تجمیعی امکان پذیر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای تجمیعی با مساحت بیشتر از 150 متر مربع و کمتر از 300 متر مربع نیز می توانند از ضریب تأمین پارکینگ نیم واحد تا سقف 180 درصد تراکم و مازاد بر آن یک واحد بهره مند شوند.

فتح اللهی در خاتمه گفت: شهروندان ساکن در بافت های فرسوده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشوق های بسته تشویقی نوسازی و دریافت مشاوره های فنی و تخصصی به دفاتر خدمات نوسازی محله خود و یا به سایت سازمان نوسازی شهر تهران به نشانیNosazi.tehran.ir  مراجعه نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: