جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 24 ارديبهشت 1394     
خدمات رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، به مناسبت برگزاری شهرآورد فوتبال بین تیم های استقلال – پیروزی که در روز جمعه 25 اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت رفاه حال تماشاگران محترم با اختصاص 600 دستگاه اتوبوس و مینی بوس اقدام به جابجایی تماشگران عزیز از مبدا ورزشگاه مذکور به نقاصد مختلف تهران خواهد نمود.

محل استقرار اتوبوس های شرکت واحد به شرح زیر می باشد:

1-اتوبوس هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر می باشند مسیر بزرگراه حکیم – سید خندان – بزرگراه رسالت به سمت شرق را پوشش خواهند داد

2-اتوبوس هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می شوند عازم به جاده مخصوص – میدان فتح -  و سه راه آذری را جابجا خواهند نمود.

3-اتوبوس های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی به مسافرانی که قصد عزیمت به میدان های آزادی – میدان انقلاب – میدان خراسان و پایانه خاوران را دارند سرویس دهی خواهند نمود.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال درخواست می نماید از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است مانند همیشه خدمت گزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس هاس اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر یاری فرمایند.