جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 ارديبهشت 1394     
آمادگي مترو تهران براي جابجايي تماشاگران شهرآورد هشتادم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مشاور مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از آمادگي كامل اين ناوگان براي جابجايي هر چه بهتر تماشاگران بازي استقلال - پرسپوليس در روز جمعه 25 ارديبهشت ماه خبر داد.

احسان مقدم با بيان اينكه برنامه ريزي هاي لازم براي جابجاييتماشاگران فوتبال در روز برگزاري شهرآورد پايتخت انجام شده است، افزود:شركت بهره برداري مترو تهران به اين منظور اقدام به اعزام قطارهاي فوق العاده در فواصل زماني معين خواهد كرد تا تماشاگران بتوانند به راحتي در مسير رفت و برگشت از استاديوم آزادي از مترو استفاده كنند.

مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروگفت: از ابتداي خدمت رساني در صبح روز جمعه تا پايان جابجايي تماشاگران فوتبال در خط 5 و 4 مترو تهران با توجه به نياز مسافران قطارهاي فوق العاده اعزام خواهد شد.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه قطارهاي سريع السير خط 5 مترو تهران در ايستگاه استاديوم آزادي توقف ندارند، در اين روز مقرر شده تا قطارهاي عادي با فاصله زماني كوتاه تر اعزام شوند تا به طور متوسط حداكثر هر ده دقيقه يكبار يك قطار در اين ايستگاه حضور داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: