جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1393     
اعتصاب پلیس برزیل در آستانه جام‌جهانی

 
 
فارس: در آستانه آغاز مسابقات جام‌جهانی فوتبال در برزیل، پلیس این کشور امروز قرار است در اعتراض به حقوق و دستمزد پایین خود اعتصابی ۲۴ ساعته برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در آستانه برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2014 در برزیل، نیروهای پلیس 14 ایالت برزیل در وبسایت اتحادیه خود از تصمیم برای برگزاری اعتصابی 24 ساعته در روز چهارشنبه در اعتراض به حقوق و دستمزد دریافتی‌شان خبر دادند.‌

بر اساس این گزارش، اعتصاب در برخی ایالت‌ها احتمالا تا 70 درصد نیروهای پلیس را در بر خواهد گرفت.

ریودوژانیرو، سائوپائولو، میناس گریس، باهیا، پرنامبوک و آزمازون از جمله 14 ایالتی هستند که قرار است در آن اعتصاب صورت گیرد و میزبان بازی‌های جام‌جهانی نیز خواهند بود.

اعتصاب پلیس برزیل در حالی برگزار خواهد شد که «خوزه ادواردو کاردوزو» وزیر دادگستری برزیل پایان آوریل گذشته اعلام کرد که اعتصاب نیروهای پلیس غیرقانونی و غیرمجاز است.

وی همچنین در واکنش به تصمیم کنونی پلیس این کشور برای برگزاری اعتصاب در روز چهارشنبه اعلام کرد: «نیروهای مسلح قانونا حق برپایی اعتصاب در کشور را ندارند. به همین دلیل من فکر نمی‌کنم ماموران پلیس برزیل که حافظ منافع ملت هستند کشور را در برابر دیدگان جهانیان در چنین وضعیت غیرقابل قبولی قرار دهند و فکر می‌کنم که دست به اعتصاب نخواهند زد.»



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: