جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 ارديبهشت 1394     
برنامه کمیته اخلاق برای دربی ۸۰

تسنیم: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از نظارت ویژه این کمیته در دیدار پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی‌اکبر محمدزاده با بیان اینکه دربی تهران زیر ذره‌بین کمیته اخلاق قرار دارد، گفت: ناظران ویژه ما به طور محسوس و نامحسوس بازی‌های باقیمانده لیگ‌ها را زیر نظر دارند.

وی در خصوص برگزاری دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال و برنامه‌های کمیته اخلاق، اظهار داشت: با توجه به اینکه روز جمعه دربی تهران برگزار می‌شود به همین دلیل به بازیکنان و مربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال توصیه می‌کنم صرفاً به مسائل اصلی و فنی بپردازند و نسبت به اجرای بازی جوانمردانه تمرکز کنند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد: در واقع زیبایی دربی به کیفیت فنی آن است و هواداران هم برای دیدن بازی زیبا به ورزشگاه می‌آیند. لازم است از سرمربیان دو تیم تقاضا کنم که پس از بازی از مصاحبه‌ها و اظهار نظرهای خارج از مسائل فنی خودداری کنند و اگر اعتراضی دارند آن را در کمیته‌های انضباطی و اخلاق بیان کنند. اینگونه ما هم در خدمت شاکیان هستیم و به طور کامل به شکایت آنها رسیدگی می‌کنیم.

محمدزاده یادآور شد: امیدواریم روز جمعه شاهد رقابت سالمی باشیم و تماشاگران هم مراقب رفتارهای خود باشند، چراکه تماشاگر نماها همواره وجود دارند و در صورت مشاهده مسائل غیر اخلاقی و انضباطی، کمیته انضباطی به مسائل ورود خواهد کرد.

رئیس کمیته اخلاق در پایان تأکید کرد: در بازی روز گذشته (سه‌شنبه) که پلی‌آف لیگ دسته یک بود، دقت نظر زیادی داشتیم و ناظران ویژه ما اتفاقات این دیدار را مشاهده و به کمیته ارسال کرده‌اند تا مورد بررسی قرار بگیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: